سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمان چین و چروک صورت با شنبلیله

رسیدگی کردن به پوست یکی از کارهای مهمی است که افراد باید در طول زندگی خودشان انجام دهند. استفاده از مواد طبیعی راهکاری مفید و بدون ضرر است که اگر امتحان کنید حتما از آن نتیجه خواهید گرفت.

خواص شنبلیله برای پوست بسیار زیاد است و شما با استفاده از این گیاه می‌توانید بسیاری از مشکلات پوستی خودتان را حل کنید. در طول سال‌ها و در عصر حاضر، گیاهان طبیعی به‌خصوص بذرها در جوامع زیادی مورداستفاده قرار می‌گیرند که برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند. 

خواص شنبلیله برای پوست

خواص شنبلیله برای پوست

ما در این مطلب قصد داریم شما را با خواص شنبلیله برای پوست آشنا کنیم؛ زیرا به این موضوع باور داریم که استفاده از محصولات و گیاهان طبیعی برای سلامت بدن به‌خصوص پوست و مو بسیار مفید هستند.

ازبین‌بردن چین‌وچروک پوست

یکی از مهم‌ترین خواص شنبلیله برای پوست ازبین‌بردن نشانه‌ها پیری یا همان چین و چروک‌های پوستی است. این امر به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌های فراوان در بذر شنبلیله است که از  آسیب رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند.

برای اینکه بتوانید از خواص شنبلیله برای پوستتان استفاده کنید و چین و چروک‌های پوستی را کاهش دهید لازم است که پودر تخم شنبلیله را با ماست مخلوط کرده و روی صورت خودتان بمالید. این ماسک باعث بهبود بافت پوست شده و همچنین پوست را از شل‌شدن محافظت می‌کند.

رفع سیاهی دور چشم

یکی از مشکلات افراد سیاهی دور چشمانشان است. باتوجه‌به افزایش سن و پیری و برخی مشکلات دیگر در اطراف چشم هاله‌ای تیره ایجاد شده که علاوه بر بی‌روح شدن چهره، باعث کاهش زیبایی چشم‌ها نیز می‌شود.

تخم شنبلیله می‌تواند به درمان این مشکل کمک بسیار زیادی کند. برای این منظور دانه‌های آسیاب شده شنبلیله را با آب یا شیر مخلوط کنید و این خمیر را بر روی سیاهی دور چشمانتان قرار دهید. استفاده منظم از این ماسک برای کاهش سیاهی دور چشم بسیار مؤثر خواهد بود.

اگر به دنبال داشتن آرایشی جذاب بر روی لب ها با ماندگاریه طولانی هستید توصیه ما به شما، رژ لب میبلین آمریکا می باشد.

 خرید بهترین رژ لب اصل برای داشتن رژ لب با ماندگاریه طولانی
رژ لب میبلین

رژلب اصل میبلین آمریکا با ترکیباتی، خاص و منحصر به فرد، علاوه بر سلامت لب ها، با ساختاری سبک و لطیف رطوبت فوق العاده ای را به لب ها می دهد و از ایجاد خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کند و آرایش لب را بسیار جذاب میکند.

رژ لب بدون سرب میبیلین، فاقد هر گونه مواد شیمیایی می باشد.

رژ لب ویتامینه میبلین، غنی شدن با انواع ویتامین ها می باشد.

این رژ لب مات میبلین، دارای بافتی نرم و لطیف است، به‌خوبی روی لب می‌نشیند و سراسر لب‌ها را پوشش می‌دهد.

 

خواص بذر شنبلیله جهت حذف لکه‌های پوستی

از دیگر خواص شنبلیله برای پوست درمان‌کردن لکه‌های پوستی است. برگ‌ها و دانه‌های شنبلیله برای بدن بسیار مفید هستند؛ بنابراین تخم شنبلیله سرشار از مواد مغذی مانند فسفات و لسیتین (Lecithin) هستند.

علاوه بر این دارای اسیدفولیک، منیزیم، سدیم، روی، مس و… هستند که برای بدن بسیار ضرر دارند.

به همین دلیل برای ازبین‌بردن لکه‌ها پوستی بسیار مناسب هستند. برای رفع این مشکل باید تخم شنبلیله را در ابتدا آسیاب کرده و با آب معمولی گرم مخلوط کنید. سپس به کمک پنبه آن را روی صورت قرار داده و بعد از 20 دقیقه آن را با آب بشویید. برای اثربخشی بهتر لازم است به جای آب معمولی از آب برگ‌های شنبلیله استفاده کنید. با استفاده از این ماسک لکه‌ها پوستی خودتان را می‌توانید به راحتی درمان کنید.

خواص شنبلیله برای پوست جهت روشن‌کردن آن

همان‌طور که گفتیم خواص شنبلیله برای پوست آن‌قدر زیادی است که ممکن است از دانستن آن شوکه شوید؛ اما بذر شنبلیله پوست را از مشکلات جدی مانند چین‌وچروک، لکه‌های تیره، خطوط ریز پوستی، التهاب و عفونت محافظت کرده و همچنین قادر به غلبه بر این مشکلات پوستی است. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در تخم شنبلیله بسیار مفید بوده و باعث درخشندگی و روشن‌شدن پوست صورت می‌شوند.

 

برای درست‌کردن این ماسک باید در ابتدا یک قاشق غذاخوری دانه شنبلیله را آسیاب کرده و مقداری آب شنبلیله، یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی، کمی روغن کنجد و یک قاشق غذاخوری ماست را به آن اضافه کنید.

حالا این ماسک را روی پوست خود قرار داده و بعد از 20 دقیقه با آب آن را بشویید. این ماسک علاوه‌بر روشن شدن پوست به عنوان یک لایه‌بردار قوی به پاکسازی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این می‌توانید تخم‌شنبلیله را آسیاب کرده و با کمی شیر مخلوز کنید و حالا آن را روی پوست خودتان قرار دهید و بعد از بعد از 15 دقیقه با آب بشویید. تکرار منظم این کار سبب بهبود پوست صورت و روشن شدن آن می شود.

برنزه ای جذاب با درخششی فوق العاده با لوسیون برنزه کننده فلورسان

خرید بهترین برنزه کننده برای برنزه ای با ماندگاریه 4 ماه

برنزه کننده فلورسان روسیه مخصوص سولاریوم و آفتاب می باشد.

کرم برنزه کننده فلورسان دارای رنگ دهی فوری از اولین جلسه سولاریوم و آفتاب می باشد.

اسپری برنزه کننده سولاریوم و آفتاب فلورسان مخصوص مقاومت در برابر تابش شدید می باشد.

به علت داشتن فیکساتورها در این کرم سولاریوم، این محصول به هیچ عنوان به لباس رنگ نمی دهنده و ماندگاری آن تا 4 ماه ثابت است.

به خاطر داشته باشید برای برنزه کردن بدن خود از بهترین دستگاه سولاریوم و عینک سولاریوم استفاده نمایید.