سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش تهیه ماسک مو خانگی برای درمان ریزش مو

5 ماسک خانگی برتر برای درمان ریزش مو شدید

 

ماسک مو تخم مرغ

تخم مرغ حاوی مقادیر بسیار زیادی پروتئین است. پروتئین علاوه بر جلوگیری از ریزش مو به نرمی، درخشندگی و تغذیه‌ی موها کمک می‌کند. به همین خاطر این ماسک مو برای موهای خشک هم مناسب است.

برای تهیه‌ی این ماسک بی‌نظیر کافی‌ست یک عدد تخم مرغ را با نصف لیوان شیر و 2 قاشق روغن زیتون (یا هر روغن دیگری) مخلوط کنید. مواد مخلوط شده را آنقدر هم بزنید تا مایع غلیظ و یکدستی بدست آید. کف سر و ساقه‌ی موها را به مواد آغشته کنید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید. برای جذب بهتر می‌توانید موهای خود را با کلاه یا پلاستیک بپوشانید. پس از سپری شدن زمان مد نظر، موها و کف سرتان را با آب ولرم بشویید.

ماسک مو کشک

کشک، علاوه بر آبرسانی کردن موها، شکنندگی و موخوره را درمان می‌کند. این ماده‌ی شگفت انگیز از ریزش موها جلوگیری و ضخامت آن‌ها را بیشتر می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر ریزش مو هم ندارید، این ماسک را برای مراقبت از موهای بلند امتحان کنید.

ماسک خانگی عسل برای جلوگیری از ریزش مو

برای تهیه‌ی این ماسک فوق‌العاده کافی‌ست 1 عدد کشک بزرگ ساییده شده را با 1 قاشق عسل و 1 قاشق روغن دلخواه‌تان مخلوط کنید. سپس کل موها (از ریشه تا نوک) را به مواد آغشته و به مدت حداقل 20 دقیقه صبر کنید. بعد از گذشت این زمان می‌توانید موهایتان را با آب ولرم بشویید. اگر این ماسک برای مراقبت از موهای بلند استفاده می‌کنید، مقادیر ذکر شده را 2 یا 3 برابر کنید.

ماسک مو چای سبز

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان‌هایی است که علاوه بر تغذیه‌ی کف سر با آسیب‌های ناشی از فعالیت رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کنند. این ماده به طرز شگفت انگیزی به کاهش ریزش مو در زنان کمک می‌کند. ضمنا از آنجایی که چای سبز به کاهش خارش، پوسته ریزی و تعدیل چربی کمک می‌کند این ماسک برای مراقبت از موهای چرب هم مناسب است. فراموش نکنید چربی سر یکی از علل اصلی ریزش مو است.

ماسک مو چای سبز

برای تهیه‌ی این ماسک می‌بایست 5 قاشق چای سبز را 1 عدد زرده‌ی تخم مرغ مخلوط کنید تا به بافتی کرمی برسید. سپس موها را به مخلوط آغشته و به مدت 20 دقیقه صبر کنید. پس از سپری شدن زمان مورد نظر کف سر و موها را به آب ولرم و شامپو بشویید.

تغذیه کامل ، مراقبت و درمان موهای شما تنها با ماسک کراتینه مو بایوفل

ماسک کراتینه مو بایوفول کاناداماسک کراتینه مو بایوفول کانادا

ماسک  مو کراتینه اولتراشاین ماسکی کاملا درمانی بوده و خشکی ، شکنندگی ، وزی و کدری موها را برطرف می کند ، علاوه بر آن باعث توقف ریزش و رویش مجدد مو نیز می گردد.

این ماسک ضد موخوره بایوفل یک محصول فوق العاده موثر در درمان موخوره مو نیز می باشد. دقت کنید !! این محصول اصلا مشابه ماینوکسیدیل نیست .

ترکیباتی از دل طبیعت بدون درصدی مواد شیمایی و اثر بخشی خیلی سریع و ماندگار و بدون استفاده همیشگی از مهم ترین ویژگی های بهترین ماسک کراتینه مو  اولترا شاین می باشد.

با خرید بهترین ماسک کراتینه مو اولتراشاین لطافت و درخششی همچون ابریشم را به موهای خود هدیه دهید .

ماسک مو موز

موز علاوه بر کمک به درمان ریزش مو شدید از شکنندگی موها جلوگیری می‌کند. این میوه‌ی خوشمزه شوره‌ی موها را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد و کاری می‌کند که موها درخشان‌تر از همیشه به نظر برسند.

برای تهیه‌ی این ماسک 2 عدد موز رسیده را به طور کامل مخلوط کنید و از صافی بگذرانید تا کاملا یکدست شود. سپس 1 قاشق عسل و مقداری روغن نارگیل را به مخلوط اضافه کنید. ماسک به دست آمده را به ریشه‌ی موها بمالید و برای مدت زمان حداقل 20 دقیقه صبر کنید. بعد از سپری شدن زمان مد نظر موها را با آب ولرم و شامپو بشویید.

ماسک مو آووکادو

آووکادو یکی از موثرترین درمان‌هایی است که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این میوه‌ی استوایی به آبرسانی موها، درمان موخوره، افزایش نرمی و کاهش ریزش مو کمک می‌کند. شما می‌توانید از ماسک مو خانگی آووکادو در موارد زیر استفاده کنید:

  • درمان ریزش مو بعد از کرونا
  • به عنوان ماسک مو برای موهای خشک و برای مراقبت از موهای بلند
  • به عنوان ماسک نرم کننده و مغذی در درمان ریزش مو شدید
  • به عنوان ماسک هفتگی برای جلوگیری از ریزش مو در زنان
  • برای مراقبت از موهای چرب و به منظور بازگشت نرمی و درخشش موها

ماسک مو آووکادو

برای تهیه‌ی این ماسک مو خانگی چند منظوره کافی‌ست 1 عدد آووکادو رسیده را با 1 قاشق روغن بادام و 2 تا 3 قاشق کشک مخلوط کنید و انقدر هم بزنید تا به بافتی یکدست و غلیظ برسید. ترکیب حاصل را به کل موها (از ریشه تا انتهای ساقه‌ها) بمالید و به مدت 20 دقیقه صبر کنید. حالا کافی‌ست کف سر و موهایتان را با یک شامپوی ملایم بشویید و از نرمی بدست آمده لذت ببرید.

لازم نیست چندین محصول مختلف با کارایی های مختلف را برای درمان موهایتان داشته باشید .

یک سرم ضد ریزش مو پلاسنتا می تواند جای تمامی آن محصولات را در قفسه های شما پر کند .

سرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کاناداسرم ضد ریزش مو و ترمیم کننده مو پلاسنتا کمپلکس بایوفول کانادا

درمانی قطعی برای قطع ریزش و همچنین رشد مجدد مو در زنان و مردان با استفاده از سرم ضد ریزش مو گیاهی  بایوفل

سرم ترمیم کننده پلاسنتا محصولی کاملا تخصصی برای مو بر پایه مواد طبیعی و ارگانیک است. استفاده از این محصول بسیار راحت و بعد از حمام و بدون نیاز به آبکشی است.

با خرید سرم ضد ریزش پلاسنتا با ارزش ترین هدیه را برای موهای خود انتخاب کرده اید.

ماسک مو خانگی بهتر است یا محصولات آماده؟

  • ماسک‌های خانگی به دلیل دارا بودن ترکیبات کاملا طبیعی از قدرت بالایی برخوردارند. به همین دلیل پوست‌های حساس نسبت به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. بنابراین این نوع ماسک‌ها برای پوست‌های حساس غیر قابل استفاده هستند.
  • ماسک‌های خانگی فقط بخشی از درمان محسوب می‌شوند. درمان کامل مشکلات زیبایی فقط با مراجعه به پزشک متخصص امکان پذیر است و به تبع آن گاهی اوقات لازم است افراد از ترکیبات مصنوعی یا شیمیایی موجود در داروخانه‌ها استفاده کنند.
  • دوره‌ی درمان با ماسک‌های خانگی طولانی است. بنابراین خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای مصرف مداوم ترکیبات طبیعی، چند دوره درمان شیمیایی را امتحان کنند.
  • در آخر فراموش نکنید ماسک‌های خانگی، خصوصاً از نوع طبیعی فقط در صورتی اثربخش هستند که تمامی درمان‌های همسو با آن‌ها طبیعی باشد. گاهی اوقات فقط یکبار استفاده از یک محصول شیمیایی تمام تاثیرات درمان‌های گیاهی را از بین می‌برد.