سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاهش وزن با سیر

سیر قبل از خواب برای لاغری

کاهش وزن با سیر

خوردن سیر قبل از خواب برای لاغری می تواند به کاهش وزن و چربی سوزی شما در خواب کمک کرده و با افزایش متابولیسم و گرمی بدن، مصرف کالری توسط بدن را در ساعات استراحت و خواب افزایش دهد. با این حال افرادی که دارای معده حساس و ضعیف بوده و با مشکل بازگشت اسید معده مواجه هستند، باید از مصرف سیر قبل از خواب برای لاغری خودداری کنند.

چگونه از سیر برای لاغری استفاده کنیم؟

برای لاغری با سیر توصیه می شود که از سیر خام استفاده کنید. زمانی که سیر تحت حرارت قرار می گیرد، آلیسین بخشی از مواد مغذی آن کاهش پیدا کرده و ارزش غذایی آن کمتر خواهد شد. دقت داشته باشید که لاغری با سیر به تنهایی باعث کاهش چربی های شما نخواهد شد. با اینکه سیر با افزایش متابولیسم قادر به افزایش کالری سوزی است، اگر کالری دریافتی شما در سطح بالایی قرار داشته باشد، مصرف سیر نمی تواند به مقدار زیادی از حجم چربی های شما بکاهد.

برای لاغری با سیر لازم است تا رژیم غذایی خود را اصلاح کرده و جای غذا های پر کالری و پر چرب را با مواد غذایی کم کالری و مغذی تعویض کنید. همچنین ورزش و خواب کافی و مناسب نیز برای سرعت بخشیدن به لاغری با سیر توصیه می شود.

بهترین راهکار برای لاغری فوری بدون نیاز به رژیم غذایی استفاده از ژل لاغری هات چیلی می باشد.

خرید بهترین ژل لاغری برای لاغری فوری و سفت شدن بدن

این کرم لاغری جریان خون را در ناحیه اعمال شده بهبود می‌بخشد و در نهایت باعث ایجاد عضلات لاغر و سفت می‌شود.

ترکیبات خاص و منحصر به فرد این ژل لاغری از جمله ال کارنتین، کافئین و کاتچین، گردش خون را تقویت کرده و بهبود می بخشد در نتیجه متابولیسم بدن را بالا برده و باعث کاهش وزن فوری می شود.

همچنین وجود ترکیباتی چون اسیدهیالورونیک، کلاژن و الاستین در این ژل لاغری شکم و پهلو، پوست بدن را بعد از چربی سوزی سفت و محکم کرده و از افتادگی پوست پیشگیری می کند و در نتیجه به بدن فرم می دهد.

ترکیبی از ترکیبات گیاهان طبیعی،  این کرم را به عنوان یک درمان موثر و موفق برای درمان سلولیت مهیا کرده است و از این جهت کرم ضد سلولیت نیز بوده و برای درمان فوری سلولیت قابل استفاده می باشد.

بهترین روش خوردن سیر برای لاغری

بهترین روش خوردن سیر برای لاغری، خرد کردن سیر خام و مصرف آن به صورت ناشتا و یا مصرف ترکیبات سیر و لیمو، عسل و ماست می باشد. البته اگر معده شما ضعیف است و یا قند و فشار خون پایینی دارید، مصرف سیر به صورت ناشتا به هیچ عنوان توصیه نمی شود. خوردن سیر خام در کنار غذا نیز برای کاهش وزن مفید بوده و سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

توجه داشته باشید که سیر پخته شده به دلیل قرار گرفتن در معرض حرارت، بخشی زیادی از مواد مغذی و سودمند خود را از دست خواهد داد. بنابراین بهتر است تا برای لاغری با سیر، آن را به صورت خام و پخته نشده میل نمایید.

بهترین زمان مصرف سیر برای لاغری

بطور کل بهترین زمان مصرف سیر برای لاغری، خوردن آن با معده خالی می باشد. مصرف سیر با معده خالی در سم زدایی بدن، بهتر عمل کرده و سوزاندن چربی ها را آسان تر می گرداند. با این حال مصرف سیر با معده خالی برای افرادی که قند خون پایینی دارند و یا دچار افت فشار خون هستند، توصیه نمی شود.

همچنین مصرف سیر برای لاغری می تواند باعث سوزش سر معده و رفلاکس شود، بنابراین مصرف این ماده غذایی لاغر کننده برای افرادی که به ضعف معده دچار هستند، توصیه نمی شود. برای لاغری با سیر می توان مصرف سیر را به زمان صرف نهار و شام نیز موکول کرد.

بهترین زمان مصرف سیر خام برای لاغری

مصرف سیر خام برای لاغری علاوه بر تاثیر بیشتر بر روی چربی سوزی، برای سلامتی نیز مفید تر از سیر پخته شده بوده و مواد مغذی و معدنی آن بیشتر از حالت پخته می باشد. بهتر است تا سیر خام را به صورت قطعه قطعه شده و در ابتدای روز میل کنید. البته اجباری در خوردن سیر خام به صورت ناشتا وجود ندارد و شما می توانید مصرف سیر خام برای لاغری را به هر ساعتی از روز موکول نمایید.

مصرف سیر خام به مقدار زیاد به سلامتی شما لطمه های زیادی وارد می کند. دوز مناسب خوردن سیر برای لاغری، 4 حبه در روز برای افراد بزرگسال و سالم می باشد و مصرف بیش از این مقدار در بلند مدت به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

انواع ترکیبات سیر برای کاهش وزن

سیر به خودی خود برای کاهش وزن، چربی سوزی و لاغری مفید بوده و با کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز، از افزایش بافت های چربی در بدن جلوگیری می کند. با این حال مصرف سیر به همراه مواد غذایی لاغر کننده ای چون لیمو ترش و عسل می تواند به تاثیر سیر روی لاغری افزوده و لاغری با سیر را سریع تر گرداند. از ترکیبات مشهور سیر برای کاهش وزن می توان به ترکیب سیر و لیمو، سیر و عسل و ترکیب سیر با ماست برای لاغری اشاره کرد.

سیر با لیمو برای لاغری

لیمو ترش، غنی از ویتامین C و آنتی اکسیدان بوده و مصرف آن برای سلامتی و لاغری، فواید بسیار زیادی دارد. مصرف لیمو علاوه بر بهبود سیستم ایمنی بدن، برای لاغری نیز مفید بوده و با تامین ویتامین C مورد نیاز بدن از ورود گلوکز به سلول ها و افزایش ترشح انسولین تا حد زیادی جلوگیری می کند. همچنین مصرف لیمو سبب بهبود هاضمه شده و به لاغری کمک می کند.

ترکیب سیر با لیمو برای لاغری، یکی از ترکیب های لاغری با سیر است که تاثیر بالایی بر روی چربی سوزی داشته و در کنار آن به سم زدایی بدن و افزایش قدرت سیستم دفاعی بدن، کمک قابل توجهی می نماید. ترکیب سیر با لیمو برای لاغری را می توان به سادگی برای مصرف یک هفته خود تهیه آماده نمایید.

برای تهیه ترکیب سیر با لیمو برای لاغری به 21 حبه سیر، 7 عدد لیمو ترش و 1 لیتر آب نیاز دارید. ابتدا سیر ها را برای مدت 30 دقیقه در آب قرار دهید تا جدا کردن پوست آن ها ساده تر شود. در همین حین، 7 عدد لیمو ترش را شسته و هسته های آن را جدا کنید. سپس لیمو ها و سیر ها را درون یک مخلوط کن ریخته و با چند پالس، آن ها را با هم ترکیب نمایید. حال ترکیب حاصل شده را با 1 لیتر آب درون قابلمه ریخته و آن را بر روی شعله ملایم قرار دهید. در این مرحله دقت داشته باشید که شعله را بلافاصله پس از جوش آمدن ترکیب خاموش نمایید، چرا که حرارت بالا باعث از بین رفتن بخش عمده ای از مواد مغذی سیر و لیمو خواهد شد.

ترکیب سیر با لیمو شما آماده شد. حال کافیست تا ترکیب را صاف کرده و درون یک بطری بریزید و در یخچال نگهداری کنید. از این ترکیب می توانید 2 مرتبه در روز و به اندازه نصف فنجان میل کنید.

بهترین راهکار برای درمان کوچکی سینه بدون جراحی و عوارض جانبی استفاده از کرم حجم دهنده سینه میبلین آمریکا می باشد.

با خرید بهترین کرم حجم دهنده سینه در مدت زمان یک هفته کوچکی و شلی سینه ها را درمان کنید.

کرم‌ حجم دهنده سینه میبلین، مستقیماً روی سینه‌ها اعمال می‌شوند و دارای ترکیباتی خاص و کاملا ارگانیک بوده که هدفشان تقلید از هورمون طبیعی استروژن به منظور تحریک سینه‌ها برای رشد و بزرگ کردن سینه ها است. 

لوسیون حجم دهنده سینه میبلین، دارای ظرفیت جذب قوی و مناسب برای انواع پوست می باشد، به راحتی جذب می شود و از نوبت اول استفاده کارایی خود را دارا می باشد.

بنابراین اگر به دنبال راه هایی برای رشد سینه های خود و حجم دهی به آن ها به طور طبیعی هستید، ماساژ سینه با کرم بزرگ کننده سینه یکی از بهترین راه های طبیعی برای بزرگ کردن سریع سینه ها است.

این کرم حجم دهنده باسن، دارای ترکیباتی کاملا ارگانیک بوده و هیچگونه مواد شیمیایی و هورمونی در آن به کار نرفته است.

شرکت ساسانیان پارسیان کهن، تنها نماینده رسمی و انحصاری واردات محصولات آرایشی و بهداشتی میبلین نیویورک در ایران و امارات میباشد.

سیر با عسل برای لاغری

ترکیب سیر با عسل برای لاغری یکی دیگر از ترکیب های بسیار سودمند برای لاغری و چربی سوزی است. ترکیب سیر با عسل برای لاغری علاوه بر افزایش سوخت و ساز بدن، اشتها را کاهش داده و میل به مصرف شیرینی را از بین می برد. ترکیب سیر با عسل به بدن انرژی زیادی داده و مصرف آن پیش از ورزش می تواند انرژی شما را تامین نماید. برای تهیه ترکیب سیر با عسل می توانید از 2 روش زیر استفاده نمایید.

روش تهیه اول سیر با عسل:

جهت تهیه ترکیب سیر با عسل تخمیری برای لاغری به چند حبه سیر، مقداری عسل و یک شیشه استریل شده و دارای درب محکم نیاز دارید. ابتدا سیر ها را پوست کنده و درون شیشه بریزید. دقت داشته باشید که شیشه شما باید کاملا ضد عفونی شده باشد. برای ضد عفونی کردن شیشه می توانید از بخار آب جوش استفاده کنید. حال عسل را درون شیشه بریزید تا بطور کامل، حبه های سیر را بپوشاند. سطح عسل درون شیشه باید به اندازه ای باشد که سیر ها به صورت کامل درون عسل قرار بگیرند. حال درب شیشه را بسته و هر 2 روز یکبار، کمی درب آن را شل کنید تا گازهای جمع شده درون شیشه، تخلیه شوند. توجه داشته باشید که درب شیشه شما باید به صورت کامل چفت شده باشد و هوا، امکان عبور از درز های آن را نداشته باشد. این مخلوط پس از 1 هفته قابل استفاده می باشد. اگر مراحل تهیه سیر با عسل برای لاغری را به درستی انجام داده باشید، سیر و عسل شما پس از 1 هفته به رنگ قهوه ای تیره در خواهد آمد.

روش تهیه دوم سیر با عسل:

روش دوم تهیه ترکیب سیر با عسل برای لاغری بسیار ساده تر از روش قبلی می باشد. در این روش کافیست تا 1 حبه سیر پوست گیری شده را به صورت ریز، خرد کرده و آن را با مقداری عسل ترکیب کنید. پس از گذشت چند ساعت می توانید ترکیب سیر و عسل خود را میل کنید.

بهترین زمان خوردن سیر با عسل برای لاغری

بهترین زمان برای خوردن سیر و عسل برای لاغری، صبح ها به صورت ناشتا است. مصرف سیر و عسل برای لاغری به صورت ناشتا، سوخت و ساز شما را افزایش داده و میل به مصرف شیرینی را در همان ابتدای روز کاهش می دهد. همچنین مصرف این ترکیب باعث تامین انرژی بدن می شود.

سیر با عسل برای لاغری قبل از خواب

مصرف سیر و عسل برای لاغری قبل از خواب نیز مفید بوده و می توان این ترکیب را پیش از خوابیدن میل کرد. البته دقت داشته باشید که پس از مصرف سیر و عسل برای لاغری، قبل از خوابیدن دندان های خود را به خوبی مسواک بزنید، چراکه باقی ماندن عسل بر روی دندان می تواند باعث پوسیدگی دندان شود.

سیر با ماست برای لاغری

ماست برای ارزش غذایی خارق العاده خود به عنوان یک وعده غذایی کامل شناخته می شود. خوردن ماست به دلیل کالری پایین آن و مواد مغذی و معدنی کامل خود میان ورزشکاران رایج بوده و پای ثابت بسیاری از رژیم های لاغری است. مصرف ماست علاوه بر تامین بخشی از پروتئین مورد نیاز بدن، باکتری های فعال معده را افزایش داده و در حین بهبود سیستم گوارش، هضم غذا را بهبود می بخشد. سیر با ماست برای لاغری یکی از ترکیبات بسیار مفید لاغری با سیر می باشد که برای افراد گرم مزاج، گزینه بسیار مناسبی است. ماست به دلیل طبع سرد و تر بوده و طبع گرم و خشک سیر از اصلاح می کند.

سیر با ماست برای لاغری به سادگی با مخلوط کردن سیر خام خرد شده با ماست کم چرب تهیه می شود. شما می توانید از این ترکیب در هر ساعتی از روش استفاده کرده و چربی سوزی خود را افزایش دهید.

خوردن سیر ناشتا برای لاغری

برای لاغری با سیر، مصرف آن به صورت ناشتا بیشترین تاثیر را دارد. در واقع مصرف سیر برای لاغری ناشتا به دلیل خالی بودن معده، تاثیر بیشتری بر روی کاهش فشار خون، جذب مواد مغذی و معدنی و افزایش سوخت و ساز بدن داشته و به روند لاغری و کاهش وزن، سرعت می بخشد.

روش مصرف سیر سیاه برای لاغری

سیر سیاه یا سیر تخمیر شده، همان سیر معمولی می باشد که در شرایط دمایی و رطوبتی مشخصی، نگهداری شده و تخمیر می شود. سیر سیاه همانطور که از نامش پیداست، رنگی سیاه داشته و بر خلاف سیر سفید، عطر و طعم تندی ندارد. بهترین روش مصرف سیر سیاه برای لاغری، خوردن حبه های سیر سیاه می باشد. برای مصرف سیر سیاه می توانید پوست آن را کنده و آن را به صورت خالی و یا با کمی نان میل نمایید. همچنین می توان از سیر سیاه خرد شده در کنار غذا نیز استفاده نمود.

بهترین زمان خوردن سیر سیاه برای لاغری

بهترین زمان خوردن سیر سیاه برای لاغری، مصرف آن به صورت ناشتا با معده خالی است. مصرف سیر سیاه با معده خالی باعث جذب بهتر مواد مغذی آن خواهد شد. همچنین اگر ورزشکار هستید، سیر سیاه را کمی پیش از ورزش میل کنید تا در کنار افزایش انرژی برای فعالیت های فیزیکی، کالری سوزی خود را در حین ورزش کردن افزایش دهید.

معجون لاغری سیر ابو علی سینا

معجون لاغری سیر ابو علی سینا در واقع همانند ترکیب سیر و لیمو برای لاغری می باشد، با این تفاوت که در معجون لاغری سیر ابو علی سینا از لیموی شیرازی استفاده می شود. ابن سینا این دستور را برای باز کردن عروق قلبی تجویز کرده است. دستور مصرف معجون لاغری سیر ابو علی سینا به این شکل است که روزی 1 فنجان از این معجون را در شب و به مدت 20 شب میل کرده و سپس 1 هفته مصرف آن را قطع کنید. پس از گذشت 1 هفته، مصرف معجون را از سر گرفته و برای 20 شب دیگر، آن را میل نمایید.

آیا قورت دادن سیر باعث لاغری میشود؟

قورت دادن سیر می تواند باعث لاغری شود اما بهتر است تا سیر را به صورت خرد شده میل کنید، چراکه آلیسین سیر در صورت خرد شدن، جدب بهترین خواهد داشت. همچنین مصرف سیر به صورت حبه ای می تواند باعث گیر کردن در گلو و ایجاد خفگی شود. بنابراین توصیه می شود که برای لاغری با سیر، آن را به تکه های ریز تبدیل کرده و سپس تکه ها را قورت دهید.